مجله تندرستی

قوانین و مقررات

قوانین و شرایط استفاده از مطالب سایت تندرستی

 به تندرستی خوش آمدید. این وبلاگ اطلاعات و مطالب مربوط به داشتن یک زندگی سالم، شاد و موضوعات مرتبط را جمع آوری می‌کند و در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار می دهد.

با مراجعه به  این وب سایت ، شما موافقت می کنید که شرایط استفاده از مطالب را بپذیرید.

کلیه اطلاعات و مطالب موجود در این وبلاگ فقط به هدف اطلاع رسانی و بالابردن دانش و آگاهی عمومی است و نباید آنها را به عنوان توصیه پزشکی یا درمان تفسیر کرد.

 اگر شرایط خاصی دارید، قبل از استفاده از هرگونه محتوا، خدمات، محصول، مشاوره، رژیم غذایی، مکمل ها، توصیه های این وبلاگ با پزشک خود مشورت کنید و اگر شرایط اورژانسی دارید سریعا با پزشک متخصص خود تماس بگیرید. ما هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت و جراحتی که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم متحمل شوید را نمی پذیریم. شما مسئول پیامدهای استفاده از هرگونه محتوا از طریق این بلاگ و مطالب مرتبط هستید. شما موافقت می کنید قبل از استفاده از هرگونه اطلاعات و محتوا از این وب سایت و مطالب مرتبط در زندگی خود در هر زمان از تأیید و قضاوت خود استفاده کنید.

 

وبسایت  تندرستی اطلاعات و مطالب را از طریق منابع معتبر جمع آوری می کند، لذا ممکن است خطاهایی نیز از طرف آنها وجود داشته باشد که ما مسئول آن نیستیم.

مطالب موجود در این وب سایت مانند پست های وبلاگ ،عکس ها ،ویدیوها ،پادکست ها ،طرح ها ، چیدمان ها ،پایگاه داده ها توسط قانون کپی رایت و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شوند. شما اطلاعات یا محتوای ما را کپی یا سرقت نمی کنید. شما می دانید که استفاده از مطالب وبسایت تندرستی بدون لینک مستقیم به وب سایت سرقت تلقی می شود و ما حق خود را برای پیگرد قانونی سرقت در حد قانونی محفوظ می داریم. چنانچه می خواهید مطالب و محتوای این سایت را به اشتراک در پلتفرمای خود بگذارید می بایستی به صورت لینک مستقیم به محتوای مورد نظر در وبسایت تندرستی یا هر پلتفرم اجتماعی متعلق به تندرستی باشد.

 

ما ممکن است پیوندهایی به وب سایت ها و پلتفرم های دیگر به هدف تبلیغات و بازاریابی ارائه دهیم که شما را به سمت خارج از سایت تندرستی سوق دهد. از آنجا که هیچ کنترلی بر روی منبع این پیوندها و محتوای آنها نداریم، هیچ مسئولیتی در قبال عواقب، ضرر و زیان ناشی از استفاده از آنها را نیز نمی پذیریم. شما موافقت می کنید با تأیید و قضاوت خود از خدمات، محصول یا محتوای آنها استفاده کنید و مسئولیت هرگونه ضرر و زیانی را که ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم متحمل شوید را می پذیرید.